Literatuur
Bakker, A., Zitter, I., Beauseart, S., & De Bruijn, E. (2016). Tussen opleiding en beroepspraktijk - Het potentieel van boundary crossing. Assen, Nederland: Koninklijke van Gorcum.
Moresi, S., Duinkerke, M., Swennenhuis, P., & Snoeren, M. (2019). Professionele werkplaatsen: lerend en onderzoekend samenwerken. OnderwijsInnovatie, 21(4), 9. https://onderwijsinnovatie.ou.nl/oi-december19/professionele-werkplaatsen-lerend-en-onderzoekend-samenwerken/
Swennenhuis, P., Moresi, S., Duinkerke, M., Bovens, J., Quadakkers, D., & Snoeren, M. (submitted). Lerend en onderzoekend samenwerken in professionele werkplaatsen. De ontwikkeling van een theoretisch model.
Vermeer, E. (1972). Spel en spelpedagogische problemen. Utrecht: Bijleveld.
Zitter, I. and A. Hoeve (2012), Hybrid Learning Environments: Merging Learning and Work Processes to Facilitate Knowledge Integration and Transitions, OECD Education Working Papers, No. 81, OECD Publishing. http://dx.doi.org/10.1787/5k97785xwdvf-en