Voor ons team Administratie en telefonie binnen het Domein Sociaal van Meerinzicht zijn wij op zoek naar een:
Medewerker publieke dienstverlening domein sociaal
32 - 36 uur | Harderwijk | € 2.010 - € 3.301
Hier ga je werken
Wat doet Meerinzicht domein sociaal?
Bij Meerinzicht maken mensen het verschil. Meerinzicht voert Wmo, Participatie, Inburgering, Leerlingzaken en Jeugd uit voor Ermelo, Harderwijk en Zeewolde. Een deel van de taken wordt ook uitgevoerd voor een aantal andere gemeenten. Een groot en sterk samenwerkingsverband waarbij een goede dienstverlening en ondersteuning aan de gemeenten ons hoofddoel is. Klantgerichtheid, een pro actieve serviceverlening en een hart voor de samenleving zijn hierbij heel belangrijk. Waarbij de samenwerking met elkaar en de klant niet uit het oog wordt verloren. En aangezien de samenleving continu verandert, zijn wij ook blijvend in ontwikkeling.
Dit ga je doen
Jij bent dé spil als het gaat om het verzorgen van de publieke dienstverlening van Domein Sociaal.
Je verzorgt samen met je team de tweedelijns vragen (telefonie) over het gehele domein sociaal. Wat het werken op deze afdeling leuk maakt is dat het zeer afwisselend is. De vraag van de klant staat centraal en wat die vraag is, is dagelijks weer een verrassing.
Er is goede begeleiding om het vak te leren en in korte tijd leer jij het gehele sociaal domein en de te volgen routes kennen. De afwisseling met het afhandelen van eenvoudige aanvragen geeft ook voldoening. Daarmee kan je dagelijks mensen duidelijkheid geven of ze wel of geen recht hebben op de minima/participatiewet regeling.
Het registreren van de aanvragen bijzondere bijstand is een nieuwe taak voor deze afdeling, dus een mooi moment om daaraan mee te bouwen. Het domein is zeer dynamisch. Hou jij ervan steeds te blijven leren en te ontwikkelen dan ben je bij ons op de juiste plek.
Jouw talenten
Werk je zowel graag in teamverband als zelfstandig? En beschik jij over de volgende punten?
- Mbo 4 werk- en denkniveau of hoger.
- Affiniteit met het sociaal domein op het gebied van Wmo, Pwet, Jeugd, inburgering en Leerlingzaken
- Ervaring met het voeren van telefoongesprekken/klantcontacten.
- Duidelijke en heldere mondelinge communicatie, waarbij je goed doorvraagd.
- Jij bent zeer digitaal vaardig en kan eenvoudig schakelen tussen werkzaamheden.
- Het toepassen van motiverende gespreksvoering en hebt hier ervaring mee.
- Jij bent secuur in je werk en kan goed overzicht behouden
Verder is het mooi meegenomen wanneer jij al ervaring hebt in een soortgelijke functie en je bekend bent met het werken in de Suite4Sociaal Domein (Centric). Heb jij dit niet? Dan leren wij je dit graag!
Dit krijg je van ons
De functie is gewaardeerd in schaal 7 met een minimumsalaris van € 2.010-, (aanloopschaal) tot het maximum van € 3.301,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, HR 21 functie medewerker publiek II. Daarnaast kent Meerinzicht ook nog uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Een individueel keuzebudget van 17,05%, dat is opgebouwd uit onder andere een dertiende maand en vakantiegeld. Er zijn talloze manieren om dit te benutten (bijvoorbeeld ons fietsplan of als aanvulling of je reiskostenvergoeding).
- Een reiskostenvergoeding van €0,21 per km (max. 40 km enkele reis, mogelijkheid om aan te vullen met het IKB) of je volledige reiskosten als je met het OV reist.
- Een goede pensioenregeling bij het ABP.
- Kortingen op verschillende verzekeringen (IPAP, Loyalis, CS, IZA, Menzis of een van de andere privé verzekeringen).
- Het volgen van relevante trainingen en cursussen voor de functie om je verder te ontwikkelen binnen de functie en het taakveld.
- Een thuiswerkvergoeding van € 2,00 per dag.
- Een belevenisbudget van €1000,- netto als je vijf jaar in dienst bent. Te besteden aan een unieke ervaring.
Dit is maar een deel van onze secundaire arbeidsvoorwaarden, het volledige overzicht vind je op: werkenbij.meeinzicht.nl - arbeidsvoorwaarden
Laten we kennismaken
Heb je interesse in deze functie? Reageer dan uiterlijk voor 25 maart 2023. Klik hier om te solliciteren!
Voor de antwoorden op eventuele inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Alieke Borsboom, Afdelingsmanager Administratie & Telefonie, via 0341-411253. Vragen over de procedure kun je stellen aan Marga Hovius, HR adviseur tel. 085 – 1108331.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.